Öppet Köp & Reklamation
Alltid 30 dagars öppet köp
Att handla på öppet köp betyder att du får pengarna tillbaka om du ångrar köpet och returnerar varan inom en viss tid. Hos Lagret.se kan du ångra ditt köp inom 30 dagar efter att du har tagit emot leveransen, utan att ange någon anledning.
Köpesumman återbetalas i sin helhet senast 30 dagar efter det att vi har mottagit och godkänt din retur. Varan ska skickas tillbaka i originalförpackning om sådan finns och vara i samma skick som när du köpte den.
Kontakta alltid vår kundservice innan du skickar tillbaka varan för vidare instruktioner. Om du utnyttjar din ångerrätt står du själv för returfrakten. Skulle varan skadas eller försvinna under returen är du som kund betalningsansvarig. Retur får inte ske som postförskott eller efterkrav. Spara alltid orderbekräftelsen du får efter ditt köp.
Reklamationer
Om en vara är felaktig, defekt eller slutar fungera vill vi naturligtvis åtgärda det. Kontrollera därför alltid din leverans så snart du får den. Om något inte stämmer, eller om en vara inte fungerar som den ska, kontakta vår kundservice så snart som möjligt.
Vid godkänd reklamation står vi för returfrakten och skickar dig en ersättningsvara om så önskas.
Så här gör du vid reklamation
Kontakta vår kundtjänst via telefon på 070 557 17 69 (vardagar 09.00–17.00) eller via e-post på kundtjanst@lagret.se och meddela att du vill reklamera. Kom ihåg att uppge ditt ordernummer för att underlätta hanteringen.
Vi ger dig sedan instruktioner samt ett returnummer (RN) som ska användas vid returen. Produkten skickas därefter enligt våra instruktioner.